Τάδε έφη Τύρος (δερματολόγος είναι)


Ξέρω ότι σας πρήζουν (κι εμάς μας πρήζουν) για μπότοξ, μεσοθεραπείες, λέιζερ, υαλουρονικά, πλέγματα, ιμάντες (δεν ξέρω αν υπάρχουν ιμάντες αλλά λέω τώρα… ), 3D εκτυπωτές για να τυπώσεις ένα νεότερο εαυτό σου..  εμείς όμως εδώ θα επιμείνουμε, τουλάχιστον, για αυτή τη βδομάδα, στα φυσικά μέσα. Τι μπορούμε να κάνουμε για να έχουμε δέρμα υγιές και λαμπερό για τις γιορτές αλλά και για κάθε μέρα; Ρωτήσαμε τον δερματολόγο Γεώργιο Τύρο να μας δώσει μερικές συμβουλές (όχι ότι δεν τα ξέρουμε αλλά πάντα  μπορεί να σου έχει  ξεφύγει κάποια λεπτομέρεια και να είναι αυτός ο λόγος που γερνάς..) και να τι μας είπε…

tyros

«Το δέρμα είναι ο καθρέφτης της γενικής υγείας μας. Είναι λίγο πολύ γνωστό ότι με σωστή μεσογειακή διατροφή, που είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά γίνεται η λήψη των απαραίτητων βιταμινών και αντιοξειδωτικών. Το τσάι και ο ελληνικός καφές, καθημερινές μας επίσης συνήθειες περιέχουν αντιοξειδωτικά και σε συνδυασμό με μη εξουθενωτική άσκηση μας βοηθούν να έχουμε υγιές σώμα και δέρμα.
Οι συνθήκες όμως που ζούμε ιδίως στις πόλεις δεν είναι ιδανικές. Υπάρχει ατμοσφαιρική ρύπανση, δυνατός ήλιος το καλοκαίρι, τα ωράρια και οι αποστάσεις εξαντλούν τη θέληση μας για δραστηριότητες και περιποίηση», μας είπε στην αρχή και πέσαμε λιγάκι.

Το δεύτερο μισό της εισαγωγής μας βρίσκει απολύτως σύμφωνες. Το πρώτο όμως χωράει πολλές ερμηνείες και πρακτικές. Μπορεί δηλαδή να είσαι της μεσογειακής διατροφής που σημαίνει σαλάτα με δυο κιλά λάδι και τηγανητό αυγουλάκι κι όχι της άλλης με τα φρούτα και τα λαχανικά. Επίσης μπορεί να είσαι των 3 καφέδων την ημέρα εκ των οποίων οι δυο αργοπίνονται ώρες ολόκληρες ενώ ο τρίτος ακολουθεί μεσάνυχτα σε σφηνάκι.

Ας σοβαρευτούμε.. Να λοιπόν μερικά μικρά-μεγάλα tips για καλύτερη ποιότητα δέρματος:

1) Καθημερινό πλύσιμο προσώπου με ειδικά καθαριστικά χωρίς σάπωνες. Αυτό πρέπει να γίνεται μετά την αφαίρεση τυχόν μακιγιάζ ώστε να καθαρίζουν οι πόροι από αυτό αλλά και τη ρύπανση των εξωτερικών χώρων.
2) Καθημερινή χρήση λεπτόρευστων αντηλιακών κρεμών 20-30spf το χειμώνα και 30-50spf το καλοκαίρι. Αν δεν έχετε πολύ χρόνο το πρωί προτιμήστε αντηλιακή με make up μαζί ως βάση για περαιτέρω μακιγιάζ.
3) Η χρήση μιας σμηγματορρυθμιστικής/ απολεπιστικής κρέμας είναι πολλές φορές απαραίτητη από μικρή ηλικία. Αυτή μπορεί να είναι οξέα φρούτων ή κρέμες με σχετικά καινούρια μόρια φαρμακευτικής έρευνας, πολύ προσιτές και με καλά αποτελέσματα στη ρύθμιση της υπερκεράτωσης και του σμήγματος που εκτός από την ανεπιθύμητη όψη του λιπαρού δέρματος μπορεί να προκαλέσουν και ακμή.
4) Η ενυδάτωση καλό είναι να γίνεται με τη χρήση κρεμών που περιέχουν υαλουρονικό και βιταμίνες. Η καλή ενυδάτωση συμβάλλει σημαντικά στη λαμπερότητα του δέρματος του προσώπου.
5) Μετά τα 35, αν επιλέγουμε μόνοι μας τις κρέμες μας, καλό θα ήταν αυτές να περιέχουν πεπτίδια (peptide) για τη μυική σύσπαση που ως γνωστόν δημιουργεί ρυτίδες, αλλά και ρετινόλη ουσία γνωστή και ως βασίλισσα της αντιγήρανσης.

Ακολουθήστε τις οδηγίες και σε καλή μεριά.

Κι αν χρειαστείτε το κατιτίς παραπάνω (κάτι από αυτά που αναφέραμε στην αρχή) επισκεφθείτε τον γιατρό σας

 

Πολλά φιλιά στα μάγουλα

 

Be first to comment